woensdag 29 oktober 2008

Eindelijk weer online.

Eigenlijk is het toch wel erg gesteld met mij. Ik slaag er niet in om alle paswoorden en logins die je nodig hebt om je in het dagdagelijkse leven te kunnen redden allemaal te onthouden. Zo komt het dus ook dat ik hier al maanden niets meer heb gepost. Gelukkig is er voor lekens als mij nog een andere oplossing: het Whizzkid.
 
Ik heb beroep gedaan op zo iemand om mijn blog hier terug aan de praat te krijgen. En kijk...mijn eerste post na een maandenlange time-out is weer een feit. Ik vrees dus dat ik niet langer beroep kan doen op excuses of uitvluchten, voortaan ben ik (op straffe van relatieproblemen) verplicht om op regelmatige basis (lees: dagelijks) een postje te doen. Ik ken mezelf maar zal toch mijn uiterste best doen om mij aan dit vroeg nieuwjaarsvoornemen te houden. Dus bij deze: we zijn weer vertrokken, roulez roulez!!


De nieuwe Hotmail maakt je leven nog makkelijker Wees er als eerste bij.