donderdag 10 januari 2008

Maak me wakker voor je gaat...

Nu 2008 weer terug een jaar als een ander lijkt te worden en alle kerstbomen weer ritueel worden verbrand, ga ik maar eens beginnen aan mijn goede voornemen om vanaf 2008 (bijna) dagelijks een blogpostje te schrijven. Het was de spot en het hoorngelach van enkele genodigden op Oudejaar die mij deden besluiten om deze blog maar eens opnieuw leven in te blazen.

Tot nu toe kan ik eigenlijk nog niet zo veel vertellen over het nieuwe jaar. Behalve het feit dat het op dit moment superdruk is op het werk en ik elke dag minstens 12 uurtjes werk. Wanneer ik dan na mijn dagtaak terug in mijn appartementje aankom, val ik meestal al snel in slaap. Zo heb ik gisteren zelf het nieuwe programma (Volt) van Martine Tanghe gemist. toen ik wakker werd was het alweer Allo Allo en heb ik toch wel eventjes gevloekt....Heb ik iets gemist?

Wat die slaap betreft...eigenlijk raar.. De laatste tijd ga ik precies niet slapen maar ga ik meer in een soort van comateuze toestand. Vanaf ik mij neerleg tot ik opsta weet ik niets én erger nog...kan niets mij wekken. Het is echt alsof ik een knoppeke afleg. Ook raar is dat mijn ingebouwde wekker mij exact op het uur dat ik moet opstaan wek. Zo bleef ik zondagavond slapen bij mijn vriendje waardoor ik maandagmorgen om 4u moest opstaan (ik werk nl. in de week in het buitenland). Ik had hiervoor mijn GSM gezet als wekker en toen ik opstond en net uit bed kwam om mijn GSM te nemen liep die juist af. Van een timing gesproken. Ik kan de laatste tijd ook met heel weinig slaap..aan 3-4 uren lijk ik genoeg te hebben. Best wel handig...zo heb ik gisteren toen ik na Allo Allo wakker werd nog een heel hoofdstuk gestudeerd in een cursus die ik goed moet beheersen voor het werk.

Voila...bij deze een heel kleine update (mijn collega zou zeggen nen "opdatum" -what's in a name?-). Tot snel!